fredag 28 oktober 2011

vintern är på intåg och jag måste erkänna att jag hatar det!

Fredag igen, jag säger det här varje vecka, men går inte tiden väldigt fort fram? Det var ju typ fredag igår känns det som, men det är en hel vecka sedan. Nästa vecka är det november och vinter kommer bara närmare och närmare vilket gör mig smått deprimerad, ni som känner mig vet att snö och kyla, de är ingenting för mig! Funderar starkt på att gå i ide denna vintern om den ska vara lika kall och rälig som den som var förra året. Ett tecken på att vintern börjar komma nu är att det är dags att byta till vinterdäck för min del i helgen, tur för mig att jag har en snäll pappa som fixar med det där!

Helgen blev lite bättre idag, då fina D ringde och ville träffas imorgon, så det ska jag göra! En tur på stan och få en önskelisa live från henne då hon fyller år nästa vecka och sen lite lunch eller så! Ska bli mys då jag inte sett henne över en månad och då var det bara ett snabbt hej typ.

Dagen idag kunde inte börjat bättre då jag fick dricka mitt morgonkaffe till tonerna av bästa väns härliga röst, som jag saknar henne, de är helt sjukt! Men lite bra är de ändå att hon är där borta för jag vet jag kommer få någon cool julklapp från london, (jag hintade idag med att jag ville ha något från forever 21).

Annars har denna tråkiga gråa höstdag bestått av plugg med många långa pauser. Men det blir nog förhoppningsvis bra i slutänden, vi hoppas på de! Nej nu ska jag till stan och inhandla godis till ikväll samt hämta upp mamms.

/ ta hand om er fina ni!

2 kommentarer:

  1. Det där låter du bli, att gå i ide, vi ska hinna umgås mycket när jag kommer hem till jul. OCH det var underbart att skypa med dig också vännen. Gillar skarpt att vår skypetradition håller i sig.
    Och du ville ha en cool julklapp sa du - jag hittade något häromdagen, typ fågelskinn tror jag det var... HAH!

    SAKNAR DIG: Underbara bilder här nere. DU är bra bättre bäst!

    SvaraRadera
  2. Ger du mig fågelskinn i julklapp kommer jag allvarligt att överväga att säga upp vår fina vänskap ;)

    SAKNAR DIG! DU ÄR ÄNNU BÄTTRE!

    SvaraRadera