söndag 9 oktober 2011

ETTHUNDRA

Börjar dagen med att fira att just detta inlägg är nummer 100! Inte så mycket med tanke på hur dålig jag (i perioder) är på att blogga, men ändå en liten milstolpe är det allt. Just nu sitter jag och läser och sammanställer ytterligare kapitel från vår röda bibel, som birgitta kallar en av böckerna på vår kurslitteratur. Det är svårt att fatta emellanåt vilket gör att det går sjukt långsamt och tillslut hamnar jag här istället. Ingen bra kombo, men har bestämt mig för att detta kapitlet måste bli klart innan jag beger mig till Växjö igen. Där det ryktas om att jag är bjuden på kaffe med två härliga brudar!

nej nu har jag verkligen inte tid med det här, åter till halvspråkighet och rinkebysvenska.
(bilden är från förrförra helgens tentapluggande, min lilla katt ville gärna hjälpa mig plugga, som ni kanske förstår gick det inte så bra :p)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar