onsdag 26 oktober 2011

on the edge

Ja då var det dags igen, i två veckor framöver kommer ni hitta mig med huvudet nergrävt i mina böcker, möjligen att jag sitter och sliter mitt hår och uttalar ett antal svordomar samtidigt. Det är nämligen dags för tenta IGEN nästa fredag den 4:e novemeber. Jag känner att jag inte riktigt att jag hunnit återhämta alla mina krafter från förra tentan då det gått i ett rasande tempo sedan dess. Och veckorna fram till jul kommer inte bli lugnare, tyvärr. Värsta terminen hitentills, helt klart. Men bara att försöka knåda in alla begrepp och teorier i hjärnan och hoppas på att skallen inte sprängs och att jag i alla fall kommer ihåg dem nästa fredag, det är huvudsaken, sen kommer väll mesta delen av informationen försvinna igen. Håll tummarna för att jag har kvar hår och mental hälsa nästa fredag, just nu känns det som om båda delarna ligger i riskzonen.
Nej nu har jag inte tid med det här mer, måste åter till mina metoder och begrepp innan jag ska ta kväll med bonde och greys!

ta hand om er!
/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar