söndag 2 oktober 2011

shopping & skilda världar gör alltid livet lite bättre

Tentan i fredags gick som den gick, vi får helt enkelt vänta ut resultatet. Dock hoppas jag inte allt för mycket. Satt och skrev fyra av fem timmar och sen var det bara hem och hämta bilen för att sen hämta upp Hanna och vi begav oss för "fira-deppa" att jag gjort min tenta till ikea. Hanna ville shoppa och det tackar inte jag nej till! Blev lite nya småsaker till lägenheten, så som en ny hallmatta och en ny badrumsmatta och sen lite andra småsaker. Gårdagen började med trevlig brunch och sedan begav jag mig vidare ut till samarkand för ännu mer tröstshopping. Blev en hel del inhandlat, fick med mig tre nya skjortor, två typ tunikor eller sådär och en sjal med mig hem. Visar kanske bild senare om jag orkar ta foto på allt jag köpte. Sen har jag bara slappat järnet i helgen, var helt slut efter många veckors hårt pluggande och tenta skrivande på det. Så förutom de små stunder som jag varit ute så jag legat på soffan och tittat på skilda världar, det är så kul då man har så många gamla minnen kopplade, var ju inte så gammal sist det gick på tvn. Imorgon är sista slappa dagen innan nästa kurs börjar och jag tvivlar inte på att det blir fem nya hektiska veckor därefter. livet är allt roligt ibland, nej nu måste jag slita mig, har en inplanerad pratstund med bästa vän nu!

på återseende. / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar