tisdag 4 oktober 2011

från sveriges blåsigaste stad

Godmorgon alla glada!
Så här på morgonen hänger jag i soffan, lyssnar på radio och väntar på att klockan ska bli sisådär tio i tio så att jag än en gång kan bege mig till skolan. Idag börjar delkurs två av fyra och vi firar att det är hela fem veckor till nästa tenta! Skulle dock behöva koka mig lite kaffe, men orkar inte.. så får nog bli en dyr kopp i skolan, dagens ilandproblem det där. Annars ser dagen ut att bli rätt fin (då talar jag om vädret alltså), dock blåser de som bara den, idag igen! Tror jag har flyttat till landets blåsigaste stad, helt seriöst så blåser de nog mer eller mindre varje dag, i alla fall såhär års. Och då ska vi inte tala om de isiga vindarna som viner här på vintern, uuuuurk säger jag bara, jag längtar inte!

Bjuder på "dagens outfit". Har på mig ett av helgens inköp idag,
den snygga rutiga skjortan.

Nej nu måste jag skynda, ha en fin dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar