fredag 7 oktober 2011

för mycket information under för kort tid.

Nu har jag precis avslutat dagens första uppgift, vilket resulterade i elva sidor anteckningar om olika saker från en artikel. Det är helt sjuk att man ska komma ihåg allt detta till tentan sen också plus en massa annat också, men så är universitetslivet, nästan aldrig kul och grejen är att eftersom det är så mycket info som ska tryckas in på kort tid så försvinner ändå det mesta strax efter det att tentan är skriven och godkänd av någon konstig anledning. Så är det säkert inte för alla men så är det i alla fall för mig. Nej nu ska jag försöka hinna sammanfatta tre kapitel i en annan bok som jag inte hunnit i veckan innan jag ska bege mig till stan för att hämta mamma. Känner att min fredag är roligare än roligast, eller inte. Men vad gör man inte för att lika i fas i skolarbetet. påminnelse till mig själv: skriv så fingrarna glöder så blir du av med skiten snabbare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar