onsdag 5 januari 2011

110105

Snö och åter ännu mera snö, det är vackert när solen lyser. Dock är det en sådan där grå och tråkig dag idag, temperaturen ligger strax över nollan och det faller ännu lite mer snö. Så jag tror jag ska försöka hålla mig så mycket inne som möjligt idag, fast ut måste jag nog ta mig för jag och mamma skulle nog ner en sväng på stan och kanske kolla på nya glasögon till mig, känns som om jag skulle behöva ett par som jag kan använda nästintill alltid. Eftersom jag gått i princip hela jullovet med huvudvärk, men jag får skylla mig själv lite som inte använt dem jag redan har. Nej nu ska jag ta mig i kragen och läsa lite i boken som jag ska ha skrivit en analys på om en vecka, känns som om det är dags att börja med det nu, sen i eftermiddag/kväll någonting kommer finfina Dessi hit, vi ska ha lite spel och myskväll!

Ha en bra dag vänner!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar