söndag 23 januari 2011

Dag 7 - Ett ögonblick

Ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma är i det ögonblicket som vi rusade ut genom dörrarna på Linnéskolan och upp på scenen, sjöng, skrek och dansade till musiken. Att känna adrenalinet, lyckoruset, förväntan men även en liten sorg, när man sprang med sina vänner genom korridoren ut genom dörrarna och upp på scenen framför familj och vänner. Det var ett ögonblick jag aldrig kommer glömma - min student! En av de lyckligaste dagarna i mitt liv. Lyckorus är ett ord som beskriver den dagen bra, eller snarare sista månaden skulle jag vilja säga var ett ända stort lyckorus. Klassen blev enad, vi festade, sjöng, planerade och vann skattjakten ihop. Studentdagen började med en härlig champagne frukost hemma hos Linda, med allt från smörgåstårta och frallor till diverse frukter. Champagnen flödade, skrattet ekade, när vi sedan begav oss för en sväng på stan innan det blev ceremoni och tal i aulan som följdes av en sista måltid, fotografering och en sista stund med klassen. lyckorus!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar