tisdag 11 januari 2011

Dag 1- om mig

Mitt namn är då, Elin Josefin Engman, och jag är född den 31/7 1989 i Kristianstad, men uppvuxen är jag i lilla Hässleholm där jag även levde och verkade mina 20 första år. Den 29 augusti 2009 tog jag mitt pick och pack och begav mig mot de småländska skogarna, närmare bestämt till Växjö. Där bor jag nu i min lilla lägenhet på 35 kvm mitt på campus där jag läser till låg-och mellanstadie lärare med inriktning svenska och matematik. Jag läser just nu min 4:e termin av 7. Så snart halvvägs igenom.

Jag tycker om att umgås med mina fina vänner, både nya som gamla. Jag tycker om mysiga och slappa hemmakvällar men kan även tycka det är roligt att gå ut och ha en rolig kväll med mina vänner! På min fritid (den lilla jag har) tycker jag även om att träna, sitta vid datorn eller tvn och bara slappa framför en bra film kanske. Ett annat stor intresse är resor, älskar att resa och se världen, dock helst till varmare breddgrader. Fotot nedan är från Turkiet i somras, där jag spenderade en vecka med finfina Dessi.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar