lördag 15 januari 2011

Dag 4 - Den här prylen kan jag inte leva utan

Det finns tre saker som jag inte kan leva utan, eller jo leva utan dem kan jag ju men det är svårt. Så här kommer en lista på de saker jag inte kan leva utan:

Min iphone (mobilen min) - har jag inte batteri eller har glömt telefonen hemma känner jag mig naken och oanträffbar. Mobilen är där jag alltid nås och något som alltid finns nära mig, t o m när jag sover. haha, kalla mig nörd, men jag kan inte leva utan den.

Den andra saken som jag inte kan leva utan är min dator, min älskade macbook pro! Dagen jag klickade på köp var en bra dag, men dagen den kom med budbil var nog ännu bättre. Vad skulle jag gjort utan datorn, måste erkänna att jag nog är smått beroende av den ^^ajajaj.


Den tredje och sista saken jag inte kan leva utan är min plattång. Utan plattången ser jag ut som ett troll i håret och luggen skulle jag överhuvudtaget inte kunna ha utan min plattång, jag tror jag är beroende av den, varje dag använder jag den, även om jag ska ha uppsatt hår använder jag min plattång.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar