lördag 8 januari 2011

en fynd(ig) lördag

Denna gråa trista men dock töande lördag började med att min kära mamma väckte mig med ett ryck imorse vid halv 10, då vi hade planerat att bege oss mot staden vid tiotiden. Men vi kom iväg endast fyrtio minuter senare än beräknat, bra gjort av oss tycker jag. På stan tänkte jag fynda lite rea, men jag fyndade en del vårnytt istället och endast en jeansskjorta (som jag suktat efter innan men tyckt den varit på tok för dyr) på rean idag! När vi kom hem igen lade jag mig på soffan ett slag för att vila innan vi begav oss till farmor där kvällens middag serverades, fläskfilé sås och potatis, mums! Nu är vi hemma igen och jag tänkte bege mig till sängs för imorgon ska jag packa ihop mig och bege mig hemåt till mitt lilla krypin i Växjö, ska bli härligt få vara i sitt "eget" igen! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar