fredag 7 januari 2011

at work

Befinner mig för tillfället på "mitt sommarjobb" och jobbar, eller just nu är här absolut ingenting att göra så då tyckte jag att det skulle passa med en uppdatering^ Jag tycker om mitt jobb, jag trivs här med alla trevliga arbetskamrater (som iaf verkar tycka det är kul att ha mig här). Och jag hoppas att dom vill ha tillbaka mig i sommar så att jag kan tjäna storkovan och unna mig en härlig semester :) det är mitt mål nu- sommarlov, jobb och semester! Jobbet är slappt mellan varven och jag tar mig an allt som behövs göras bara för att få tiden att gå och inte bara sitta sysslolös :p nej om man skulle återgå till arbetet ett tag till sen vid fem tar jag helg!

/J BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar