fredag 14 januari 2011

analysuppgiften klar (& jag säger bara död åt den!)

Då var examinationsuppgift analys av vald ungdomsbok skriven, har läst igenom den och vid lunch sket jag i den och skickade in den. Den är sjukt dålig men jag orkar inte bry mig för det var en dum och dålig uppgift så det får gå som de går, förväntar mig en komplettering. Vid tre snåret hämtade jag upp bästa vän på stationen i Växjö och det var ett kärt återseende med tanke på att hon varit på andra sidan jordklotet i tre veckor. Hon fick en stor kram och sedan begav vi oss mot Skåne i den röda faran. Nu sitter jag återigen hemma hos mammsen i köket och dricker en cider. Pizzan är beställd och kommer snart att levereras ända fram till dörren. Sen blir de en slapp kväll framför tvn, är trots mycket sömn trött. Så nu säger jag godnatt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar