torsdag 13 januari 2011

Dag 2 - mina föräldrar

Mamma, min älskade mamma heter Ann-sofie men kallas för Fiffi av släkt och vänner. Hon föddes den 17 december 1957 vilket resulterar i att hon just nu är hela 53 jordsnurr. Till yrke är hon undersköterska och jobbar sedan ett par år tillbaka på en privat läkarstation i Eslöv. Hon är bra min mamma, på många sätt, hon finns alltid där, hon stöttar mig när det går bra men även när det inte går bra, hon tror på mig att jag kan klara det jag sätter mig för.
Mamma du är bra, jag älskar dig <3

Pappa, min alldeles egna daddy cool heter Kjell men jag brukar säga daddy Cool. För han är ändå rätt cool min pappa, även om han kan vara hur pinsam som helst ibland. Pappa föddes den 12 september 1961 (om jag inte har helt fel för mig med årtalet). Pappsen är mångsysslare, driver ex antal företag, designar egna grejer som just nu säljs lite här och där, håller på med alla sina bilar, gamla som nya, och så har vi ju de elektriska. Så man kan ju säga att han är en upptagen man. Men han är bra min pappa, han finns också alltid där och ställer alltid upp när jag behöver hälp! Jag älskar dig pappsen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar