lördag 29 januari 2011

Dag 11 - Mina drömmar

Det här var svårt, att komma på vad man har för drömmar. Men några få specifika har jag och dem kommer här:

  • En dröm (som inte ligger så långt fram i framtiden) är att min utbildning ska vara klar, att få en lärarexamen och kunna jobba med det man vill! Få forma och lära de små liven. Det är en dröm, att få ut sin examen och äntligen få göra det man vill göra! (plugga är nämligen ingen höjdare för tillfället)
  • En annan dröm är väll som många andra, familj, hus, bröllop, barn och ja hela det paketet! Hitta någon man vill dela livet med, stadga sig, gifta sig, skaffa barn och bilda familj. Ja de där drömmarna som jag tror att de flesta har!?
  • Jag skulle vilja ta båtförar bevis eller vad det heter nu förtiden, för det har jag lovat mig själv att jag skulle ta enda sedan farfar dog! Jag tror att han hade varit stolt över mig om han vetat att jag vill gå lite i hans fotspår där.
  • Men min allra största dröm & önskan är att få åka till Australien. Av någon anledning har detta land varit min högsta dröm i snart 10 år eller så, så länge jag kan minnas har jag tjatat om att få åka till Australien. Och en dag ska jag komma dit, så är det bara!
Sen har jag säkert fler drömmar, men just i skrivande stund kommer jag inte på fler, så ni får nöja er med detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar